Az elektronikus kereskedelem dinamikusabban növekszik, mint bármikor. Az értékesítési csatornák között marginális szereplőből egyre több területen a fő csatornává vált, vagy válik. A hazánkban tevékenykedő vállalatok még korántsem aknázzák ki az ebben lévő lehetőségeket. Nincs összehangolt digitális értékesítési stratégiájuk, nem használják a korszerű marketing eszköztárát.
A digitális forradalom most zajlik, ez óriási kihívás és számtalan lehetőség is egyben. A vállalatvezetőknek nehéz feladat kiválasztani a cég számára ideális webáruház rendszert vagy megalkotni online értékesítési stratégiájukat.
Miben segítünk?
Mivel több, mint tíz éve készítünk B2B és B2C webáruházakat, pontos rálátásunk van arra, hogy milyen komplex feladat a cég beszerzési, logisztikai és értékesítési folyamataiba illeszteni egy webshopot. Tapasztalatainkat változatos iparági környezetben szereztük, minden projekttel sok új tudásra tettünk szert.
Önnek mire van szüksége? Egyedi, testre szabott igényei alapján elkészítjük a legmegfelelőbb kis- vagy nagykereskedelmi webshopot, akár integrálva ERP-t, bankkártyás fizetést, e-számla kezelést, stb. Számtalan kis és nagykereskedelmi rendszert fejlesztettünk, amelyek vállalatirányítási rendszerekkel kommunikálnak pl.: Octopus, Kimo-Soft, Actual.
Széleskörű tapasztalat, nagy látogatottságú oldalak, megoldások egyéni igényekre.
Digitális stratégia
Önnek megvan az üzleti stratégiája: tudja, hogy mit akar eladni, mikor, milyen mennyiségben és ki a potenciális vevője. Mi tudjuk milyen eszközökkel érhető el mindez. UX szemlélettel tervezzük meg a rendszert, azaz belesimítjuk a felhasználói élményt fokozó kényelmi funkciókat, és design elemeket, hogy vásárlásra ösztönözzük felhasználóit. Kidolgozzuk a vállalatának a legmegfelelőbb online stratégiát és segítséget nyújtunk annak megvalósításában. A fejlesztési folyamat során elkészítjük a rendszer, asztali gépre, táblagépre és mobilra optimalizált verzióját. Központi szerep jut a fejlesztés során a sebességnek, biztonságnak, SEO szempontoknak és GDPR-nak történő megfeleltetésnek. Folyamatosan mérjük az eredményességet, konverziót, feliratkozást, regisztrációt. A statisztikai adatokat kiértékeljük, A/B teszteket végzünk és hőtérképes méréssel elemezzük a felhasználók viselkedését. A mérések eredményei alapján változtatásokat hajtunk végre a rendszeren, hogy növeljük az interakciókat, konverziókat.